3.12.06

Tan só un apunte

"unha letra de canción se lle quitas a música quédase nun mal poema".
Tom Yorke dixit. Vía Muzikalia, yeah
Ala, agora a escoitar de outra forma o hip hop e os cantautores; se os Beatles cantaran "este é o meu dedo, mira o meu dedo, está na miña man e non hai outro igual, mira o meu dedo, coa súa unlla ó final..." seguirían sendo os Beatles.
"In a deep deep sleep of the innocent I am born again. In a fast german car I'm amazed that I survived. An airbag saved my life"
Confía sempre nos pelirroxos (nos louros?)
Bos días pola maña, facía meses que non me erguía tan cedo un domingo

3 Ti dirás:

Arale Norimaki dijo...

Jarrrll...pois eu había días que non me erguía tan cedo un luns (xa estou na facultade cos deberes da Eoi...)
Cando queiras pásate a rescatarme, xa che perdonei o de Constantine :P

ailandra dijo...

Eoi? e que é eoi? Son as nove da noite e ainda me queda a metade do traballo que deberia ter entregado hoxe a 1.30, chachi!!!!

Odio o Mundo e o Pais (xogo de verbas jur jur) Maña chamote para cafe, e pola noite festa rachada, bicos!!!

Arale Norimaki dijo...

Animo ruliña, que mañá desquitámonos as dúas.
Saio ás 12 de alemán...agárdote pola facul?